پنل آکوستیک ارزان

پنل آکوستیک ارزان را می توانید به طور مستقیم و بدون واسطه از کارگاه تولیدی بخرید. سلام آکوستیک تولید کننده پنل های آکوستیک می باشد و با خرید از سلام آکوستیک می توانید خریدی به صرفه را تجربه کنید.

پنل های آکوستیک در سه دسته تولید می شوند. پنل های جاذب صدا، پنل های دیفیوزر (پخش کننده صدا)، پنل های بیس ترپ (کنترل کننده فرکانس های پایین صدا).

هر یک از این دسته بندی ها در طرح های مختلف طراحی و تولید می شوند. در بین این طرح ها پنل های با قیمت پایین، متوسط و بالا به چشم می خورد.

در این صفحه به معرفی تعدادی از پنل های آکوستیک ارزان قیمت خواهیم پرداخت.

  • شانه تخم مرغی
  •  ام دی پلاس
  •  هرمی
  •  ام دی 55
  • پنل آکوستیک ESD
  • انواع بیس ترپ مقعر
  • بیس ترپ مگافوزر
  • بیس ترپ فومی

چند پنل جاذب صدای ارزان قیمت

1. پنل آکوستیک شانه تخم مرغی

پنل آکوستیک شانه تخم مرغی از ارزان ترین پنل های موجود در بازار می باشد. این پنل در ابعاد 2 متر در یک متر و ضخامت های 2 تا 7.5 سانتی متر تولید می شود.

فوم های استفاده شده در تولید این پنل ها دارای دانسیته های 12، 17 و 30 کیلوگرم می باشند.

با افزایش دانسیته و ضخامت قیمت این پنل افزایش می یابد. با توجه به بالا بودن مساحت شانه تخم مرغی این پنل برای ساختن ددروم ها و همینطور استفاده در باکس های ماینر گزینه مناسبی می باشد.

پنل آکوستیک شانه تخم مرغی

2. پنل آکوستیک ام دی پلاس

ام دی پلاس از فوم پلی اورتان با برش هایی ویژه ساخته می شود. این برش ها باعث می شوند مساحت بیشتری از فوم در معرض برخورد امواج صدا قرار گیرد. در نتیجه میزان جذب افزایش خواهد یافت.

پنل ام دی پلاس در ابعاد 50 در 50 و ضخامت های 3.5 و 5 سانتی متر با فوم های با دانسیته 17 و 30 کیلوگرم تولید می شود.

ام دی پلاس از جمله ارزان ترین پنل های آکوستیک می باشد و به علت داشتن ظاهر زیبا می توانید استودیویی شیک و مدرن با آن داشته باشید. پنل آکوستیک ارزان ام دی پلاس

3. پنل آکوستیک هرمی

هرمی نیز مانند شانه تخم مرغی در ابعاد 2 متر در یک متر تولید می شود. این پنل دارای ضخامت های 3.5 و 5 سانتی متر و دانسیته های 17 و 30 کیلوگرم است.

هرمی نیز از جمله پنل آکوستیک های ارزان به شمار می رود. این پنل با ظاهر زیبای خود می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن یک استودیوی مناسب باشد.

هرمی به جذب فرکانس های میانی و بالا میپردازد.

پنل آکوستیک هرمی

4. پنل آکوستیک ام دی 55

ام دی 55 یکی دیگر از محصولات ارزان قیمت ما می باشد. این پنل در ابعاد 50*50 و 66*66 تولید می شود.

هر ام دی 55 با ابعاد 50*50 از چهار تکه 25*25 و هر پنل 66*66 از چهار تکه 33*33 تشکیل می شود.

ام دی 55 نیز از جمله جاذب صداهای ارزان قیمت می باشد.

پنل آکوستیک ارزان ام دی 55

5. پنل آکوستیک ESD

ESD نیز هم چون سایر آکوستیک های ارزان قیمت از فوم پلی اورتان ساخته می شود. این پنل در ابعاد 50*50 و به صورت چهار تکه ی 25*25 تولید می شود. دانسیته فومی که ESD از آن ساخته می شود 17 کیلوگرم بر متر مکعب است. ESD نیز در دسته جاذب های صدا قرار دارد.

پنل آکوستیک ارزان ESD

چند بیس ترپ ارزان قیمت

6. انواع مینی بیس ترپ

در دسته بندی بیس ترپ ها، مینی بیس ترپ ها از جمله پنل های ارزان و به صرفه به حساب می آیند. مینی بیس ترپ مقعر، مینی بیس ترپ 2 شیاره و مینی بیس ترپ تک شیاره در این دسته قرار دارند. طول تمامی مینی بیس ترپ ها 33 سانتی متر می باشد.

پنل آکوستیک ارزان بیس ترپ

7. بیس ترپ مگافوزر

مگافوزر دیگر بیس ترپ ارزان قیمت سلام آکوستیک می باشد. بیس ترپ مگافوزر دارای طول 50 سانتی متر می باشد و از مناسب ترین بیس ترپ ها جهت کنترل فرکانس های پایین محسوب می شود.

پنل آکوستیک ارزان بیس ترپ مگافوزر

8. بیس ترپ فومی

بیس ترپ فومی با ابعاد 30*50 و 30*60 از دیگر بیس ترپ های ارزان قیمت می باشد.

بیس ترپ فومی